Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
RCfox.de heeft flink wat voor o.a. de DBXL op voorraad. Laatst aantal zaken besteld (voorraad ;)) voor de Mojave die hier in NL amper te vinden waren. Daar gewoon meerdere op voorraad en binnen 3 dagen afgeleverd(y).
Die DBXL laat je niet los he? Neem je hem wel mee zaterdag als je er deze week nog een gaat halen?:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Haha helaas is het geen korte termijn aankoop. Ik heb met m'n vrouwtje ook afgesproken dat ik twee auto's moet verkopen (waarschijnlijk de Senton en Moxoo). Zal waarschijnlijk eind van dit jaar worden (hoop ook nog op een mooie aanbieding).
 
Man man man, als je niet van sleutelen houdt zou ik kilometers weg blijven van de Baja Rey ...
Bijna de gehele auto moet uit elkaar omdat alles aan het differentieel vast zit 🥲.

Maar aan de andere kant, mn kraton ben ik net zo veel mee bezig want die is altijd kapot 🤣

IMG_20220718_145203.jpg
 
... kom vaak in de loonse en Drunense duinen...
Welk stuk van de duinen? Woon zelf in Berkel-Enschot, dus de duinen is goed te doen qua afstand. Ik heb wel eens zitten denken daar te gaan rijden, maar oa bij Bosch en Duin kan het bij vlagen erg druk zijn en om daar dan tussen te gaan rijden is ook weer zo wat.
 
Welk stuk van de duinen? Woon zelf in Berkel-Enschot, dus de duinen is goed te doen qua afstand. Ik heb wel eens zitten denken daar te gaan rijden, maar oa bij Bosch en Duin kan het bij vlagen erg druk zijn en om daar dan tussen te gaan rijden is ook weer zo wat.
Bosch en Duin is inderdaad bij goed weer ontzettend druk ja, in mijn ervaring is het op doordeweekse dagen op het stuk bij de ijsbaan niet zo heel druk als je wat later op de avond komt.(zal wel anders zijn als het dadelijk zomer vakantie is hoor). Bosch en Duin is alleen leuk als het wat minder weer is buiten de vakantie en weekenden anders valt daar niet fatsoenlijk en veilig te rijden met je auto
 
Man man man, als je niet van sleutelen houdt zou ik kilometers weg blijven van de Baja Rey ...
Bijna de gehele auto moet uit elkaar omdat alles aan het differentieel vast zit 🥲.

Maar aan de andere kant, mn kraton ben ik net zo veel mee bezig want die is altijd kapot 🤣
Sleutelen is leuk, maar niet als iets onnodig complex is gemaakt. Als je Kraton zo vaak kapot gaat... ik zie dat je ook een Mojave hebt, die mag ook mee hoor;)
Welk stuk van de duinen? Woon zelf in Berkel-Enschot, dus de duinen is goed te doen qua afstand. Ik heb wel eens zitten denken daar te gaan rijden, maar oa bij Bosch en Duin kan het bij vlagen erg druk zijn en om daar dan tussen te gaan rijden is ook weer zo wat.
Normaal laat ik de auto altijd wandelend uit en probeer zoveel mogelijk mensen te vermijden. En in gevallen dat dat niet lukt rijd ik altijd stapvoets of laat ik de auto stilstaan. Tot nu toe nog nooit iemand gehad die dan moeilijk gaat doen. De meeste vinden het wel dan wel interessant (hoe hard kan ie of ik dacht al wat een vreemde hond is dat).
Wat plek betreft hebben we echt geluk met de bash plek, want hoewel openbaar, ligt het dusdanig uit de wandel- en mountainbike routes dat er eigenlijk niemand komt. Op een paar dagen per jaar na dan, dan komen er wat enthousiastelingen met RC's.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Normaal laat ik de auto altijd wandelend uit en probeer zoveel mogelijk mensen te vermijden. En in gevallen dat dat niet lukt rijd ik altijd stapvoets of laat ik de auto stilstaan. Tot nu toe nog nooit iemand gehad die dan moeilijk gaat doen. De meeste vinden het wel dan wel interessant (hoe hard kan ie of ik dacht al wat een vreemde hond is dat).

Daar heb je ook weer gelijk in. Afgelopen februari de auto's mee gehad naar het strand en veel positieve reacties, zelfs mensen die een stukje lopen om de auto weer op vier wielen zetten na een roller te hebben gemaakt. En anders een rustiger stukje opzoeken, bij de de Loonse en Drunense Duinen is er wat dat betreft plek zat.
Probeer in de vakantie eens in de avond naar de Loonse en Drunense Duinen te gaan om te kijken. Kan ook nog naar de Pierenberg hier om de hoek bij Oisterwijk, is ook een kleine zandduin en lekker dichtbij ;)
 
Sleutelen is leuk, maar niet als iets onnodig complex is gemaakt. Als je Kraton zo vaak kapot gaat... ik zie dat je ook een Mojave hebt, die mag ook mee hoor;)
Dat de kraton altijd kapot is is mijn eigen schuld, iets met proberen naar de maan te vliegen en skatebaan ofzo schijnt niet zo goed te zijn voor die auto's.

Vindt het sleutelen altijd wel leuk maar dit kost echt wel extreem veel tijd....

Mojave meenemen wordt een uitdaging, zou ik eerst de nieuwe eigenaar moeten vinden en overhalen me de auto te geven haha. Heb de Mojave weggedaan om de super Baja Rey aan te schaffen een halfjaar geleden
 
Man man man, als je niet van sleutelen houdt zou ik kilometers weg blijven van de Baja Rey ...
Bijna de gehele auto moet uit elkaar omdat alles aan het differentieel vast zit 🥲.

Maar aan de andere kant, mn kraton ben ik net zo veel mee bezig want die is altijd kapot 🤣

View attachment 230329
Het kan nog erger (FG)
 
Uw bestelling xxx werd geupdate met volgende status Wacht op artikel(en).
Ben bang dat ik er de 27e niet bij ga zijn
Misschien is bestellen bij Conrad een optie. Nagenoeg alle FTX modellen hebben een Reely tweelingbroertje.
Kijk eens bij de Reely Eraser (-> FTX Zorro) ;)
 
heb even gekeken, maar dit is een kopie van de brushed versie, die heeft een heel andere onderkant iig. De bodemplaat is ook van 1 stuk, ipv van het losse voorstukje wat bij mij is afgebroken
 
Zo een inklapbare of een met luchtbanden? Ik vond wel dat de vorige keer het slepen door dat fijne zand toch zwaarder was dan ik had gedacht.
Inklapbare met smalle bandjes. Ik weet dat het zwaar wordt, maar met drie tassen en een rugzak was het ook zwaar.:) Ben al blij dat ik er zo kort dag nog een hebben kunnen regelen, want nu met schoolvakantie en aankomede Bouwvakperiode zijn die dingen super gewild.
Zat al te denken om een soort mini skietjes onder de wielen te zetten. Heb een simpel idee/ontwerp, misschien dat @rotauq dat zou kunnen 3D printen. Zaterdag maar eens met hem bespreken hoe hij daar tegenaan kijkt en of er überhaupt materialen sterk genoeg zijn qua 3D print.

Is je Kraton als weer up and running (nieuwe servo)? Jammer dat je er zaterdag niet bij kan zijn!
 
Is je Kraton als weer up and running (nieuwe servo)? Jammer dat je er zaterdag niet bij kan zijn!
Ja, heb alweer een aantal accus leeg gereden. Heb een aliexpress server geplaatst. veel goedkoper en werkt toch goed. Heb er maar meteen nog 2 reserve besteld.

Gister nog 2 nieuwe accus besteld. Was een flash sale bij CNHL en heb 2 8200mah 3S LIHV accus besteld voor 60 euro totaal! Dus heb nu 3 complete sets voor een volgende bash day.
 
Hoe kan je op een veilige manier de lager (van een motor) terug drukken in de voor-/achterzijde?
 
Back
Top